Co v případě, že se nemůžete registrovat nebo přihlásit
Nemůžete se zaregistrovat?
V případě, že u opakovaného vyplnění registračního formuláře vyplníte stejnou emailovou adresu a kliknete na Potvrdit, zobrazí se Vám u pole pro emailovou adresu upozornění: Tento e-mail je již registrován! a registrační formulář nebude odeslán.
Stejně tak se nelze na stejný email registrovat ani pokud ještě není aktivován, tj. neklikli jste na odkaz v došlém emailu Potvrzení registrace.
Provedli jste registraci a nemůžete se přihlásit ke svému účtu?
Pokud jste se již na portále www.jrdrazby.cz registrovali, musíte potvrdit existenci své emailové adresy: na Vámi zadanou emailovou adresu byl po odeslání registračního formuláře zaslán email Potvrzení registrace, ve kterém byl aktivní odkaz, na který je nutné kliknout a provést tak ověření emailové schránky. Po ověření je Váš účet na portále www.jrdrazby.cz automaticky aktivován a můžete se přihlásit pod svým přihlašovacím jménem a heslem. V případě, že Vám potvrzovací email nedošel, zavolejte na Infolinku portálu.
Zapomněl jste heslo?
V případě, že jste již registrován a zapomněl jste heslo ke svému uživatelskému účtu, klikněte na tlačítko Přihlášení a v následně otevřeném okně klikněte na aktivní odkaz Zapomněl jste heslo? Zobrazí se Vám okno, ve kterém doplníte Váš email a odešlete klikem na Potvrdit. Na Váš email Vám přijde informace s přihlašovacími údaji k uživatelskému účtu.
Chcete změnit registraci?
Pokud jste registrován se základní registraci a chcete změnit tuto registraci na dražitele, přihlaste se k účtu, klikněte na Uživatelském profilu na Editovat osobní údaje. Po otevření formuláře zaklikněte v něm požadovaný druh registrace a doplňte povinné položky. Po kliknutí na Potvrdit bude změnový formulář odeslán a zobrazí se Vám informace o uložení Vašich změn.
V případě, že si nevíte rady, zavolejte na naši Infolinku, tedy na tel: 774 740 635.